FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hejsan boys,
jag har märkt att jag gått och gillat en sida automatiskt utan att jag själv haft vetskap om det. Vet någon om detta är möjligt, att få personer till sin sida per automatik? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vad skulle det vara bra för? Skapa något bra istället så får du fans per automatik som sprider sidan vidare!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja, det är det. Det finns script som gör att om du besöker en grupp/sida och klickar någonstans så gillar du gruppen/sidan automagiskt samt sprider vidare det genom ett inlägg i din logg.
Finns massor av sånt som säljs bla på forums.digitalpoint.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Raderat inlägget
Såg först i efterhand att TS bara vara intresserad av kontakt med pojkar Senast redigerad av Ciffan den 2010-11-15 klockan 01:23 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Det är inte off-topic, finns inga genvägar till lyckade projekt. Alla försök brukar rensa ut sig själva ganska snart. Jag har lyckats rätt bra med facebook, därför vet jag att det går utan fusk... Men fuska på du så blir sidan anmäld och raderad ganska snart.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Grupperna har ändrats, helt psykat, Jag startade en grupp med namn "alla vi som älskar Arsenal" (Arsenal = mitt favoritlag i fotboll). Sedan lade jag till de vänner i min lista som jag visste inte alls hejade på detta laget. Och helt plötsligt så var de medlemmar i min grupp och "älskade" Arsenal....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Jag tror att det går - det hände när jag skulle kolla en länk men det gick inte att av-gilla, vilket säkert är ett brott mit facebooks gilla-villkor.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Så du kanske har startat fel typ av grupp? |