FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Eftersom att det verkar ha blivit en "Hata Binero" stämning på WN, eller egentligen en snacka skit om konkurrenterna attityd så tycker jag att vi kan försöka hitta ett ämne som är både roligare om intressantare.
En sak som jag länge har funderat på är vad alla andra som jobbar på webbhotell tycker och tänker om det dom gör. Vilka ärenden suckar man åt innan man tar hand om? Vilka ärende är roliga? Och överhuvudtaget, vilken servicenivå anser man att det är skäligt att ha? Kan ju själv erkänna att jag drar en djup suck när jag får in ett macärende. Till stor del för att jag själv är helt ointresserad av mac och därmed är totalt okunnig, men även för att jag tycker att dom är så fantastiskt ologiska. När man jobbar med linux/windows så är ju logiken till 99%: Hämta ett glas -> Fyll med vatten -> Drick. Medans mac känns som Gå till glasblåsarn -> Gör glaset -> Ring vattenverket -> Dra in vattenledningen -> Kolla om vatten går att dricka annars börja om. Men det är ju bara min åsikt ![]() |
||
![]() |
![]() |
|
|