FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
den har droppad domän , men re-reggad.
en simpel design som går att vidare utveckla. men sätter inget värde på designen, det är domänen som faktiskt är bra och har mycket sökningar. backstreetboys.se - säljer till högsta budgivare. som privarperson Senast redigerad av knullis den 2010-11-06 klockan 13:27 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hur många sökningar har domänen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
satte upp sidan precis häromdagen. och finns en öppen räknare på sidan som visar typeins . dock inte börjat få google trafik än då den knappt hunni indexeras. men ordet "backstreetboys" har 5400 sökningar /mån i sverige och med det domänet är de inte svårt att sno första platsen.
blir denna inte såld ska jag optimera sidan lite grann och placera den som etta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
har fått lite bud via pm på några hundra så bättre jag sätter priset här .
Jag säljer inte för mindre än 2500:- det är en premium .se domän! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
denna börjar få typein trafik redan, lås tråd inga seriösa bud kommit in så behåller och lanserar sida. tack
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
OT @knullis:
Funderar också på att lansera några musiksidor, dels för att det är kul och dels för att utöka fickpengen. Tror du att det finns några pengar i detta? Grupp 1 har 4400 sökningar lokalt, grupp 2 har 9900 (det ska man väl ta med en nypa salt dock). Mina sidor kommer handla om musikgrupper som släpper nytt då och då, men de är knappast "hypade". Typ som Backstreet Boys. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Förlåt för OT.
Jag har länge tänkt på vad man kan göra med sådana sidor.. Jag menar, backstreet Boys är är kända, men vad kan man göra med sidan för att tjäna pengar? Man kan skriva lite fakta om dom osv.. Lägga in några affiliator annonser.. Men ger dessa så många klickar, och sales verkligen? Jag vet inte. Jag har dålig fantasi.. Jag har dock ett fint domännamn.. htmltips.se det är 110 tusen personer som söker på html tips i månaden enligt googlad.nu. Gör man något bra av sidan, är det bästa att använda sig av affiliator annonser, eller ska man sälja annonsplatser? Vilket är bäst? Hur som helst, jätte kul att du tar tag i detta Knullis, och försöker göra något eget! Hoppas det går bra för dig! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|