FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Verkar som att YouTube har lite problem
http://www.youtube.com/ "Tyvärr, något gick fel. Vi har skickat ut ett team med välutbildade apor som kommer att lösa problemet. If you see them, show them this information:" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
funkar för mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Fick höra av en bekant att YouTube vart hackat tidigare idag. Någon som sitter på mer information?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
4chan tar på sig skulden ocj de inriktade sig främst mot Justin Bieber-relaterade videor. De kom åt ett säkerhetshål genom att skriva HTML-kod i kommentarfäkten. Bl.a kunde man mötas av ett meddelande som sa att Bieber avlidit.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
För övrigt har jag haft problem med Subscriptions/Prenumerationer på startsidan vilket många också har upplevt. Verkar inte ha blivit fixat än... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Av vad jag hört ska det vara så, men självklart inget jag kan svära på då jag inte varit inblandad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Få inte spel nu, men jag var med när det hela hände. Sitter inne på 4chan nästan dygnet runt, och jag var med om att utnyttja det säkerhetshålet i somras. Det är gammalt!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Varför skulle jag få spel? Bevisligen var jag öppen för att det jag hört inte stämde.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|