FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tjo!
Slängde ihop ett litet projekt igår som jag skulle behöva lite kritik på. Scriptet skapar nya phpBB3-installationer med separata DBs för varje forum. Standarduser och pass mailas ut. Rätt enkelt. Detta har jag på listan just nu (dvs, sånt jag inte behöver kommentarer på ![]() + Design. + Kolla så inte samma user reggar flera konton med samma mail. + Sätta lösenord från forumläret istället för att maila standardlösen. Tips på annat som kan vara trevligt? ![]() http://ownage.se Tack på förhand! Pelle |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vet inte om det var det här du var riktigt ute efter, men din teckenkodning på sidan blir lite tokig i dagsläget. Kanske borde ange UTF-8.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Clean design dock ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kan tänka mig att använda denna tjänst i framtiden, enbart på grund av namnet. I'm loving it!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag gillar enkelheten tjänster verkar ha.
Det jag inte gillar är hur lite information det är om tjänsten, all information verkar finnas enbart i diskussionsforumet för sidan. Tror du tjänar på lite mer innehåll och en lite mer professionell framtoning. För mig skulle det som möjligen stoppat mig från att använda tjänsten vara att jag inte på något sätt kan bilda mig en uppfattning om sidan är seriös och mitt forum kommer finnas kvar inom några månader. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Klart bra enkelhet och funktion. Det jag saknar är information om hur jag exempelvis tar bort det forum jag just skapat. Sen som de andra säger, mer information på registreringssidan vore bra. Exempelvis vilka regler du har för forumen, vilken forumtyp som installeras (uppenbart efter det är klart men kanske är lite onödigt att nån som ogillar phpBB skapar ett forum bara för att se detta och sen sluta använda det).
Hur länge ett forum finns kvar (antar att inaktiva forum kommer städas upp) med mera. Tjänsten är bra för vanliga kunder som bara vill ha ett forum, verkligen inte många steg för dem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
2) Hrm... skulle såklart rensat upp koden innan jag postade här på WN ![]() Citat:
![]() MikaelB & AndreasS: Mer information behövs absolut. Tanken var att denna skulle finnas tillgänglig i support-forumet men det kanske är lite för krångligt (som Mikael skriver). Inaktiva forum måste såklart rensas bort med jämna mellanrum men jag ska se om jag kan få lite tydligare info (och snyggare design) på plats! Tack för alla synpunkter! Kan ju även erkänna att jag mest gjort detta script som ett litet test för att se om det fungerar. Om jag väljer att driva sidan eller kränga scriptet får vi se ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Fick precis ännu mer att göra så detta kommer hamna på hyllan tyvärr =/
Utannonserat tillsammans med lite andra projekt här: http://www.wn.se/showthread.php?p=20371013 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|