FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej gott folk. Jag säljer en halvfärdig sida som jag har lekt med endast som träning.
Här kan ni se hemsidan. Se hemsidan Det som säljs är en PSD-fil med sidans layout, sedan HTML och CSS filerna tillsammans med alla bilder. Självklart kan jag hjälpa till med mindre ändringar på sidan helt gratis. Sidan är validerad som både xHTML 1.0 och CSS 2.1 Första sidan: URL Priser sidan: URL Information sidan: URL CSS: URL Personen som köper denna sida måste ha i åtanke att jag kommer att använda samma meny till en annan sida, dock lite modifierad. Logotypen följer med, men får ej användas! Jag vill inte krånga till något, utan en snabb och enkel affär passar mig bäst. Därför sätter jag ett fast pris på denna sida. Först till kvarn är det som gäller helt enkelt! 1200kr vill jag ha för denna. Går självfallet att pruta! Har ni frågor eller funderingar så är det bara att skriva i tråden eller via PM. Ha en trevlig fortsatt dag! För de ska jag ha iaf!! Det är ju löning idag! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej. Jag vet att jag inte bör skynda mig så mycket. Men de verkar som om ingen är intresserad av denna? Kan någon snäll själ berätta varför?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kan ju vara så att ingen behöver den
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Köpare som däremot är ute efter en helt unik design anlitar antagligen en webbdesigner som utformar webbplatsen precis enligt köparens krav och önskemål. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Vill bara säga att jag tycker det är en mycket snygg design du gjort så du får säkert sålt den förr eller senare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för svaren. Som wiseguy säger så är de nog många som hellre vänder sig till riktiga webbdesigners som utformar webbplatsen utifrån köparens önskemål.
Dock som jag skrev så kan jag hjälpa till med modifieringar osv, helt gratis, för att få den att passa köparen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
bumpar denna tråd, så ni inte glömmer bort att den finns
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hade jag haft en budget att lira med hade jag kunnat tänka mig att köpa den till nått litet projekt. Tyvärr hade jag lite mkt utgifter denna mnd
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
haha okej digi.. jaa det är inte kul när de kommer många räkningar...
Om du PM:ar mig om ett pris-förslag kanske vi kan diskutera det hela.. Dock har jag en till intresserad person som först vill se min andra meny som ser väldigt lik ut.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det att ingen är intresserad av denna typ av sida.
Eller är det kanske den övervärderats av mig? Ska jag sänka priset kanske? Jag gör såhär.. Jag säljer nu denna design för 500kr istället, fortfarande först till kvarn. Ni som är intresserad av att se den andra versionen av menyn är hjärtligt välkomna att PMa mig, så skickar jag länken! MEN! var snabba, det är först till kvarn som gäller ![]() Förresten, killen som först var intresserad av denna design bad mig göra en ny sida till honom, så han är bort räknad nu! Hoppas detta var ett klokt val. MVH Fredrik |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|