FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjo!
Jag behöver tips på bra webbkameror, helst i HD. Har noll koll på vad som är bra inom de så som sagt, tips! /Michael |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
LOGITECH WEBCAM PRO 9000 II är en bra webbkamera för inomhusbruk.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Folk skriver gott om
http://www.dustin.se/pd_5010329681.aspx |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Finns det trådlösa webbkameror? om Ja, vilken är att rekommendera?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Citat:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=468994 Här är lite omdömmen -- Billig och bra, dock lite osäker autofokus och låg uppdateringsfrekvens -- Mycket bra webkamera. När jag fick kameran så hade den en enda problem, det var auto fokusen som var dåligt. Kameran förlorade focusen varje 30 sek på grund av den försökte fokusera hela tiden. Men efter att den nya firmware som kom igår så funkar allting kanon. Funkar hur bra som helst i låg belysning. Rekommenderas starkt till alla. -- Liten och stabilt byggd. Otroligt bra i dålig belysning! -- Toppen Cam, som klarar dålig belysning galet bra! Har köpt en till mig och en till tjejen! Autofokus funktionen går väl kanske igång lite väl ofta men den hittar alltid fokus och rätt snabbt,1-2sec. -- Känns fantastiskt gedigen, lika solif som ett aluminiumrör, för det ÄR ett aluminiumrör ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Har beställt nu, skall testa med vår OCS lösning o se hur HD internt beter sig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Har både Logitech c910 och Quickcam 9000 och tycker faktiskt 9000 är mycket bättre och snabbare en 9 av 10
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|