FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag söker någon som har efarenhet av att koda om och designa ehandelsplattformar. Jag har ännu inte valt min plattform(prestashop, magento osv..). Vad jag väljer beror mycket på vilken plattform ni/du känner er hemma med att koda om har erfarenhet av. Självklart kommer jag att vilja anpassa den till just de krav jag har. Uppdraget som jag skulle vilja ha utfört: 1. Lägga till en mer avancerad sökfunktion, till existerande e-handelsplattform. Gäller både att ge produtkerna parametrar i admin som bygga upp sökfunktionen där kunden söker på i butiken. I korthet ska det gå att ge produkterna egenskaperna A,B,C,D,E,F. Kunden ska sedan kunna klicka i (checkboxar, eller vad som passar), för att kunna söka efter en produkt med just dessa egenskaperna. 2. Lägga till så att dessa parametrar syns då produkten visas. 3. Koppla butiken till certitrade. 4. Skapa en snygg design Vet ni att detta redan finns i en shop, berätta gärna. Det kommer alltid att finnas jobb att göra i den shoppen såsom design osv. med vänliga hälsningar Carl |
||
![]() |
![]() |
|
|