FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu har sammanslagningen av zanox och Digital Window tillkännagivits. Axel Springer AG och Schweiziska PubliGroupe AG, tar med sig sin majoritet av aktierna i Digital Window till zanox. Digital Window är det brittiska marknadsledande företaget inom affiliatemarknadsföring.
Tillsammans utgör zanoxgruppen (zanox, Affiliate Window och buy.at) nu den Europeiska marknadsledaren för prestationsbaserad onlinemarknadsföring. Med en omsättning på omkring 323 miljoner euro under 2009 är zanoxgruppen långt före sina konkurrenter i Europa. Den näst största europeiska konkurrenten inom prestationsbaserad onlinemarknadsföring är nästan 13 % mindre än zanoxgruppen. http://www.zanox.com/se/zanox/press/...0100716SE.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Mycket intressant, kort och gott! Undrar om dom kommer göra någon större push här i Sverige snart, känns som Zanox har gott kapital bakom sig. Är väl fortfarande ganska litet, Sverigekontoret, vad jag förstått.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker så illa om deras gränssnitt att jag inte vill använda dem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Men det svenska Zanox-teamet är så proffsigt och tillmötesgående så att även fast ni ogillar deras kontrollpanel så är ni dumma om ni inte jobbar med dem, av endast den orsaken.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Jag kanske ska gå på några av deras publisherträffar som dom väl hade tidigare? Har dom fortfarande sådant? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej på er,
som Andreas säger så var det nu ett tag sedan vi hade en träff för våra publishers. Men självklart ska vi planera in något efter semestern så att vi kan ses och diskutera branschen tillsammans med gamla och nya publishers. Det är alltid lika trevligt ![]() Håll koll på här på wn och vår blogg http://blog.zanox.com/en/nordic/ så meddelar vi när det är dags igen! MVH Patrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vi gör naturligtvis allt vi kan för att det ska vara anpassat för att passa så många som möjligt och det sker hela tiden nya uppdateringar för att förbättra publishers känsla av vårt gränssnitt. Senaste uppdateringen vi hade är den nya statistiken som vi är väldigt nöjda med ![]() Har ni synpunkter på hur vi kan förbättra saker så maila oss gärna på [email protected]. Vi tar alltid med glädje till oss och lyssnar på konstruktiv kritik från er användare. MVH Patrik |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|