FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag lägger nu ut detta kompletta script till salu. Någonsin önskat äga ett community? Då är detta perfekt. Scriptet har alla funktioner du kan önska dig. Ett litet urval av vad som ingår; Profil Blogg Gästbok Fotoalbum Videouppladdning Bjuda in polare Avancerad sökfunktion Omröstningar Chatt Forum + mycket mer! Det är väldigt enkelt att redigera designen och byta språk på sidan då allting sker igenom den mycket avancerade admindelen. Scriptet är uppbyggt på php och mysql. Länk: www.previews.se Om du inte orkar registrera dig så kan du logga in med de här uppgifterna: anv: [email protected] lös: testtest Budgivning börjar på ynka 1000:- MVH |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Detta är ett nedladdat script men vilket? Det bör du nog nämna så köpare vet om det.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag har senaste versionen + diverse "plugins". Jag säljer alltså min licens + hela scriptet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Domänen ingår inte antar jag?
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Bara undrar men var det inte ett erbjudande från social engine nyss där tex min polare köpte den senaste versionen för 500kr?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Antagligen inte. Jag har inte sett något sådant iaf. Dessutom får du med en massa plugins vilket du inte får med när du köper endast Social Engine. Det är tillägg som kostar pengar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja okej, jag kan ju bekräfta till de som inte vet att scriptet är enormt bra
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om de har haft kampanjer eller något har väl mindre betydelse.... Däremot vore det för värdets skull bra att veta vilka kostnadsbelagda plugins som ingår. Är det samtliga som finns listade på deras sida?
Det står på hemsidan att licensen endast gäller för en domän. Innebär det att din licens är bunden till en specifik domän?
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
De plugins som ingår följer;
Video Feeder Plugin ( Hämtar videos automagiskt ifrån stora sidor, t.ex youtube. ) Video Plugin ( Låter användarna ladda upp filmer, precis som youtube. Röstningsfunktion m.m) Subscriber v1.00 GAME Plugin Friends Inviter Advanced Location Plugin Forum Plugin Member Kiss Plugin Activity Points Advanced vUltimate Poll Plugin vUltimate Event Plugin vUltimate Gifts Plugin vUltimate Education Plugin vUltimate Employment Plugin vUltimate Blog Plugin vUltimate Chat Plugin vUltimate Music Plugin vUltimate Photo Album Plugin vUltimate Group Plugin vUltimate Subscription Membership Plugin Static Pages Plugin Tabs Plugin Userplane Audio/Video Chat Plugin SE Messenger Plugin Places I've Lived/Traveled (Location) Plugin Värdet utav dessa överskrider med all säkerhet 2000 kr iallafall, är inte helt hundra på exakt hur mycket. Funkar utmärkt att flytta scriptet mellan olika webhotell/domäner, det har jag gjort. Inga problem. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|