FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hejsan.
Hoppas jag inte är sent ute för sommarjobb, fast det kanske jag redan är? Det jag söker är ett sommarjobb, kan vara inom it/data, t.ex hålla på med marknadsföring, webbdesign, reparera datorer, sätta ihop dator delar osv and you name it. Jag är 15 år, väldigt ung och vet att jag inte kommer att få de flesta jobben vid denna åldern, men hört från många att jag är väldigt mogen för min ålder osv. Jag bor i göteborg och det är där jobbet jag söker skall finnas. Ifall ni har någoting extra för mig, kan inte ni skicka ett pm? Kan t.ex återkomma med cv, portfolio på arbeten och berätta lite mer om mig själv. Hoppas ingen tar illa upp att detta blir min andra tråd om sommarjobb. Ha en fortsatt bra dag Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Sysslar du med SEO?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ett CV och portfolio vore intressant att se.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Oj, jag missade visst att han var 15 år.. Men inget är omöjligt.. Man kanske har någon kompis i någon annan stad, som man kan bo hos under en kortare tid. Ingenting är omöjligt Sweely!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
orreborre: Du har pm =)
sweely: Jag kan tyvärr inte så mycket om SEO, tyvärr. Vet att det är en rätt stor nyckel här i webb världen om man vill lyckas, får la börja lära mig det redan nu då? hehe fooztr: Jag är 15 år ja, och jag har en sådan uppväxt där jag inte kommer att kunna bo hos någon kompis i en annan stad eller så. Tyvärr. Men visst, ingeting är omöjligt det håller jag med om =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Och ja, lär dig SEO. Det är hur smart som helst att lära sig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sweely: Åh synd att jag inte kan SEO! Ajajaj. Jag får lära mig det ja =) Men du får ha en fin semester då?
fooztr: Tack ska du ha! =) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|