Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Ingen svarar på min marknadsundersökning

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-05-07, 18:33 #1
YesBoss YesBoss är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2009
YesBoss YesBoss är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2009
Standard Ingen svarar på min marknadsundersökning

Tänkte posta en kopia på det mail jag har skickat, jag tar gärna emot kritik. Jag är grön när det gäller detta så alla råd uppskattas!

Detta har jag skickat, men endast fått en respons av tjugo. Jag anar att något måste vara galet med min text, men vet tyvärr själv inte vad...

"
Mitt namn är Lasse Lassesson och startar just nu ett intressant projekt gällande uthyrning av "lastbilar", jag har en enkel fråga till dig eftersom du/ni just nu har annonser upplagda på hyrahyra.se .

Vi kommer att starta en omfattande tjänst när det gäller att hjälpa "lastbilsbolag" till att få möjligheten på bästa möjliga vis finna intressanta kunder som vill hyra "lastbilar", just nu är vår webbsida under utveckling och samtidigt är det just nu som vi skulle uppskatta alla råd vi kan få på hur vår tjänst kan utvecklas på bästa möjliga vis. Så min fråga är om det finns en möjlighet för mig att ringa dig och ta max 10 minuter av din tid, t.ex på Tisdag (xx/xx) kl 13.00? Som tack erbjuder jag dig våra tjänster helt utan kostnad i sex månader, utan bindningar eller avtal."
YesBoss är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:15.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017