FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej alla, jag har lite problem med att få användare till min hemsida, och / eller besökare. Tänkte höra med er vad ni har för erfarenheter gällande locka besökare?
Finner min webbplats väldigt bra innehållsmässigt, borde inte vara innehållet som är dåligt. Vill ju helt enkelt att folk ska hitta till mig automatiskt när dom är uttråkade. (det är det webbplatsen handlar om). Tidsfördriv. Jag har inte börjat med någon annonsering, hur effektfullt är det igentligen? (google, facebook) Har en twitter och en facebook-grupp, men inga som igenltigen följer dem riktigt :P Vad har ni för råd? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Well, är ju alltid bra att synas hur ska dem annars hitta dig?
Hitta till dig automatiskt? Hur funkar det? :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
annonsering och ater annonsering, att nagon pratar gott om webbsidan eller att man har nagon kompis som kanske driver en kand blogg inom omradet och skriver lite om webbsidan i sin blogg.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag håller just nu på och testar att använda mig av twitter för att få besökare till en sida. Det verkar fungera väldigt bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för alla tipsen. Jag har en facebook grupp med några få fans. Samt en twitter-sida men ingen följer den haha. Utöver detta så väntar jag på att resetta mitt adwords-konto som jag ska sätta i drift såfort det fungerar igen.
Funderar på att kanske skaffa lite länk-vänner. Smart gällande bloggvänner, har en del vänner på facebook som har extremt många vänner. Bara det är ju ett bra sätt att synas, ska lätt vända mig till dem när sidan är lite mer mogen. På tal om länkvänner, någon här som kanske är intresserad? http://dumbom.se är adressen iallafall.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jag har runt ~700 vanner pa facebook sa ett gott kontaktnat har jag som hjalp pa traven.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|