FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Lanserade mitt första "riktiga" projekt på webben igår. Smyglansering kan man kanske kalla det. Den riktiga lanseringen kommer att äga rum (dvs när jag börjar be folk att börja använda sidan på riktigt) när jag har tillräckligt med innehåll postat på sidan och när all facebook-connections fungerar som de ska.
Vad tycker ni om designen? Jag har samlat inspiration från en mängd håll och kanter på internet och tycker att jag lyckades göra en ganska så lättförstådd design. Lätt att navigera osv. h t t p : / / d u m b o m . s e Testkonto: demo[at]demo.se // demodemo Jag har ett underliggande "adminsystem" där jag aktiverar de nya medlemmarna med privilegium (moderatorer, writers osv) beroende på vem det är som registrerat sig och vad den personen vill göra på sidan. Finns alltså plats att bygga ut baserat på det systemet. Demo-kontot är alltså inaktiverat på detta, och man kan endast gå in och ändra inställningar, gilla saker och kommentera. Dvs basic-användar-område. Vad gillar ni om designen, upplägget och användarvänligheten? Senast redigerad av oakleaf den 2010-04-22 klockan 17:48 |
||
![]() |
![]() |
|
|