FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Jag har space2u webhotell. Har använt en sida ett tag men ska nu göra om den till blogg och vill använda wordpress. Det finns några sidor som folk hittar på vissa sökkombinationer. Jag behöver hjälp med 1. Installera wordpress så det funkar. 2. Lägga upp en bra grundstruktur 3. Göra länkar från idag populära sidor till den nya (så att exempelvis www.xxx.nu/se/art/tomater blir omlänkad till www.xxx.nu/tomater) 4. Fixa inlogg så jag lätt kan logga in och uppdatera bloggen. 5. Jag vill att det är plug-ins så bloggen är sökmotoroptimerad och att jag kan jobba med sökord och sökmotoroptimering). Anledningen till att jag inte gör det själv är att jag 1. Aldrig gjort det tidigare 2. Inte har tid. Bolaget heter Nyström Health and Medical Supplies AB Org nr 556589-0059 Bygatan 7 171 49 Solna Se länk här: http://www.allabolag.se/?what=556738...&s.x=42&s.y=18 Det spelar ingen roll om du vill ha lön eller fakturera. Om du fakturerar måste du ha org nr och f-skattsedel. Du kan göra det varifrån som helst och jag tror det tar typ 2 timmar för händige. Skicka ett mail till: [email protected] Uppgifter jag vill ha är: 1. Hur lång tid du tror det tar samt vad det kostar (per timme) 2. Förslag på plug-ins du tycker jag behöver 3. Referenser på vad du gjort innan. Har du bara jobbat med egna bloggar så länka till dem och visa att de är dina. 4. Tid när du kan göra det. Om ni tycker något ovan är motsägelsefullt eller illa formulerat så är jag helt ny på wordpress. Mvh Richard |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har hittat en person för jobbet.
Mvh Richard |
||