FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
hej,
Hyr ut en produkt vars sida under typ 2-3 år låg på sidan 2-3 på Google, helt Ok för min del. Sedan slappade Google till mig och sidan rejält å nu ligger den på sidan 40-50 något. Jag vet inte exakt vad som är problemet. Jag bygger ju alltid bra sidor och har många olika sidor i toppen av Google. Frågan är då detta. Om jag tar bort hela webbplatsen och rensar den totalt, lägger in en ny fräsch sida har man chans att komma tillbaks till toppen av Google då? Eller en gång straffad alltid straffad (av Google)? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tappade min position på mitt viktigaste sökord för inte så länge sen. Jag uppdaterade sidan med lite fräsht innehåll, jag fixade några nya inlänkar, jag började twittra och det tog ca 10 dagar innan jag var tillbaka i toppen.
Klart det går att komma tillbaka |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för svaret. Kanske är så enkelt
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
La till massa nytt innehåll, fixade lite länkar... och bam! Nu är sidan uppe igen. Är lättare än vad du tror att det är, jag lovar dig! Se bara till att du lägger till relevant innehåll och skaffar relevanta länkar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Liknande tråd http://www.wn.se/t1041145.html
En uppdatering av innehållet gör säkert susen om det är gammalt.
![]() |
Svara |
|
|