FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hejsan, Jag skulle gärna vilja ha lite feedback och en värdering på denna design. Hoppas ni gillar den!
http://www.enormous.se/sale/xgc.png Ha det! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
- Dålig kontrast på inloggningsdelen.
- De gröna färgerna fungerar inte på så mycket utrymme och de vita rubrikerna har både fel färg och fel typsnitt. - Placeringen av nyhetstext och sen "Read more >>" känns konstig med marginalerna. - Menyknapparna känns för "plastiga". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
- Borde du inte vända på färgerna i menyn? Dvs att den aktiva ("Hem") har färgen som de andra i menyn har, och tvärt om.
- Fonterna känns oskarpa och svårlästa. - Mail-ikonen känns... helt fel. - Du blandar svenska och engelska. ("Claner", "Sitemap") |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är han som ska ha designen som vill ha det så i menyn.
Vad är ett rimligt pris för designen då? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag gillar strukturen och upplägget skarpt, men via min iMac får jag ont i ögonen av den lime-neon-gröna färgen (faktiskt bokstavligt). Jag tror lite skarpare kontraster mellan bokstäver och bakgrunder samt en nertonad färgnyans skulle göra det hela stiligt. Kanske också två färgkombinationer för att dämpa den gröna lite, eftersom jag tycker färgen "slukar hela innehållet". Personligen skulle jag också bredda den till 960 pixlar, men det är kanske en smaksak.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Det känns väldigt grönt, inga direkta kontrastfärger. Den känns väldigt platt helt enkelt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag gillar strukturen man absolut inte den gröna färgen.
Du har väl redan sålt den här designen right? Eftersom det är en kille som har bett om kritik på sin "kodning" av denna design. Det kanske rent av är du? Så jag vet vad du sålde designen för och det stämmer ganska väl, kanske lite över min värdering. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|