FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan,
jag undrar vad som är rimligt att ta ut i avgift för banners på en sidan med ca 40000 unika besökare varje dag? Kom gärna med förslag på vad som kan vara rimligt. MVh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Beror ju helt på hur den exponeras, position o.s.v. Skulle rekommendera att du pröva något annonsnätverk och ser vad du får där, kan nog ge en ganska bra fingervisning var du borde lägga dig någonstans prismässigt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack KarlRoosför ditt svar.
Det är ju bara det att det tar så långt tid innan man får svar. Ingen annan som har förslag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Utveckla så skall du se att du får mer svar. Mer diskussionsunderlag. Visa din sida så kan vi snacka. Visa bannerstorlekarna du har tänkt dig, etc.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Mellan tummen och pekfingret så brukar jag få 0,50-2,00 SEK per unik månadsbesökare för minsta bannern när jag kör på Google. Föreslå 1,00 i ditt första bud, ett andra bud på 0,75 SEK men var beredd att gå ned till 0,50...
Men spom övriga påpekar så är det mycket beroende på kvaliten på din hemsida hur väl den passar målgruppen o.s.v. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|