FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Som topic lyder. Är det möjligt att få ett Iphone theme till en Sony Ericsson Xperia X1 mobil?
Det är Windows som OS, har googlat lite men har inte hittat något relevant. Finns det någon vänlig person som vet något om det här? Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack så mycket, ska pröva det lite senare!
![]() Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har nu provat Iphone temat i mobilen och tyckte verkligen inte om det. Dålig kvalité på iconerna är ett exempel på vad som var dåligt.
jag kan rekommendera att köra Spb Mobile Shell Panel X1 för dem som är intresserade att prova på något nytt tema till din Windows mobil. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kan rekommendera att köpa en riktig smartphone: iPhone
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är sugen på Googles nya jag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Är det värt att köpa en iphone?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har gått från en X1 till en iPhone 3GS och är så strålande nöjd. Kommer nog aldrig titta åt en Windows-mobil igen. Har kikat på Android-lurar och även om de är bra mycket bättre än WinMobile så känns det som att iPhone är vinnaren i dagsläget iaf.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Okej, roligt och höra! Har länge vart inne på att köpa en Iphone men tycker dem är ganska dyra... Men man får ganska mycket för pengarna? Det är då inte bara en mobiltelefon, utan nästan en dator. Hehe!
Vad fick du ge för din Iphone? *nyfiken* ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Tror det landade på ca 3000 + moms och nån femtiolapp extra i månaden i 24 månader. Men då har vi ett rätt bra avtal med vår operatör.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|