FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej!
Säljer nu min domän www.myspotify.eu Information: Registrerades när jag hade planer på att starta en "share your spotifyplaylist" sida. Ville testa något nytt och registrerade .eu, som jag fortfarande tror kan bli mycket värt i framtiden när toppdomänen växt på sig. I alla fall. Mina planer lades på hyllan då jag fick annat för mig och samtidigt växte sidan www.myspotify.com i rekordfart. Myspotify.com verkar ha många användare och är en etablerad hemsida, så ni kan säkert ha nytta av domänen i någon form; MFA, Försäljning i framtiden etc. Domänen genererar inga inkomster då den inte leder någonvart. Som sagt den är oanvänd. Priset börjar på 350 SEK, ser potential i denna domän. Auktionen avslutas senast på tisdag klockan 20.00 om jag inte avslutar auktionen tidigare, och säljes till högst bjudande. Förbehåller mig att neka bud om förutsättningarna förändras. Kan tilläggas att om det inte finns intresse här så kommer jag försöka att sälja domänen till myspotify.com, men ger er förtur ![]() Må gott Senast redigerad av Dakota den 2010-02-27 klockan 23:29 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|