FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej.
Har kollat lite på tele2´s mobila växeln för att köra företagstelefonin med. Men ingenstans hittar jag några priser, visst att jag kan ringa dem. Men jag tänkte höra här först vilka erfarenheter ni har av tjänsten i fråga och vad det kostar i runda slängar per användare. Om någon annan har erfarenheter av telia, tre och telenors liknande tjänster får ni gärna skriva om det. Kravet jag har på tjänsten är att det skall gå att stänga av de fasta numren när man är upptagen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Skicka ett e-brev till dem om du vill slippa konfronteras med säljare i telefon.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hade i vilket fall tänkt ringa dem idag, och den enda anledningen att jag inte gjorde det direkt är att jag inte är mycket för att prata med försäljare som tar sin provision på för stort allvar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Denna tycker jag verkar bra.
http://www.tre.se/templates/TabCampa....aspx?id=35279 Håller på att kollar med Telia också men får inga vettiga svar... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Tillslut skaffade jag tre. Tele2 ville ha 129kr/mån och nummer utöver en startavgift på 1000kr tror jag. Då var det billigare hos tre.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Men tre suger ju på allt utom mobilt bredband
![]() Per e-post har Tele2 meddelat mig "Inträdesavgift/företag (orgnr): 995:- Månadsavgift: 129:- Ordinarie månadsavgift tillkommer för respektive abform " Vilket är svindyrt för vad jag efterfrågade...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi har kört med Telias mobilväxlar, både den tyngre Centrex Mobil samt den enklare Mobilväxeln, fungerar finfint, är som allt med telia väldigt stabilt.
Var inne på 3 när vi "nedgraderade" till den enklare mobilväxeln hos Telia, men jag fick inga vettiga svar på mina frågor då, de verkade ha lite förmycket att göra då (1 år sedan knappt). Men deras funktionalitet är helt klart intressant. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Därför valde vi tre även om jag själv och andra har dåliga erfarenheter av dem sedan tidigare. Jag brukar se tele2 som billiga och oftast bra men när jag satt i telefon med dem blev jag faktiskt chockad att de låg så mycket högre än både tre och telenor (om jag inte minns fel).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag kör Tele2 mobila växel med 2 anknytningar och fast pris abonnemang kopplat till. Att starta upp kostar lite, men nu ligger kostnaden på ca 800 kr per månad för hela paketet och då ringer jag fritt. Jag är nöjd med den lösningen, har använt det i snart 3 år utan större avbrott. 3 och telenor, hade mina kollegor och det funkade så där.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|