FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan!
Jag fick precis en adwordskupong på 400kr i brevlådan som jag inte har någon nytta av. Jag säljer den för 300 kr. Kontakta mig på [email protected] om du är intresserad / Vic |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kräver den att man använder den inom 14 dagar från dess man öppnat sitt
AdWords-konto? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Det står det inget om men tyvärr läste jag en annan sak. Endast nya kunder (annonsörer) har rätt att lösa in kupongen. Det sög ganska hårt, texten var liten och gråtonad så jag missade det första gången jag ögnade igenom papperen.
/ vic |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Sälja? Jag får såna där kupoinger titt som tätt via snigelpost och mail, brukar ge bort dem..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
jisses... jomper du är min idol som ger bort dina adwordskuponger, det är riktigt storsint av dig. Jag skäms verkligen för att jag för en stund hoppades på att det kanske skulle finnas någon som var intresserad av tjäna en hundring på att köpa min kupong för 300kr.
Men visst, hajjar din poäng. Det finns ingen direkt efterfrågan på dessa kuponger. Jag såg i forumet en del poster om säljande/köpande av adwordskuponger och tänkte att jag kanske skulle testa att lägga ut kupongen som jag ändå inte har någon nytta av. Mvh Vic |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tvekar faktiskt på att du ens FÅR sälja kupongen...
Om inte annat, här kan alla, även du - få en gratis kupong på 750kr! http://googlekampanj.se/seb/ Have fun. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|