FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Jag är intresserad av att köpa AdWords-kuponger. Alla prisklasser är av intresse.
Skicka PM om du har någon/några AdWords-kuponger du vill sälja. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har du sett: http://googlekampanj.se/seb/ där kan du få 750kr gratis.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Najs.
Man kan ju registrera olika e-postadresser och skicka hur många koder som helst. Eller finns det någon hake förutom att dom måste användas inom fjorton dagar efter att man har registrerat kontot? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Du kan bara använda såna kuponger en gång per AdWords-konto.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Konstigt. För jag fick en värdekod från min kompis och den funkade på mitt konto som jag har på AdWords och jag har använt två koder på det kontot tidigare. Edit: Jag använde två nya idag som jag tog via länken som b andersson hänvisade till och dessa två funkade utan några som helst problem. Har koder för över 4000kr. Senast redigerad av StateCollapse den 2010-01-10 klockan 08:29 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
En fråga, om du använder flera olika konton för att promota en sida (1st domän) blir det inte straff av google då? I värsta fall så blir domänen utesluten tänker jag?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Varför skulle den bli det? Kan inte olika personer på samma företag ha varsitt konto och promota olika undersidor på samma företagsdomän?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Har olika konton men annonserar för samma sida. Fungerar alldeles utmärkt. Igår plockade jag på mig AdWords för cirka 9000kr som jag ska använda senare. Registrerar olika konton och sedan börjar man annonsera, fungerar klockrent. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Akta dig så att du inte blir bannad av Google.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Du kommer med största säkerhet bli bannad.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|