FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Då jag insett att jag inte vill syssla med denna typ av verksamhet säljer jag följande hemsida (www.edesignwholesale.com ) inkl domän + lager. Hemsidan startades upp för ca 7 månader sedan och har mest varit idle. Nästan inget SEo är gjord då intresset för detta svalnade ganska snabbt. Totalt är det -932 st kläder i lager. -36 kepsar -24 bälten Alla helt nya. Bilder på kläder kan ses på hemsidan www.edesignwholesale.com . Bilder på hela lagret kan fås vid begäran. Alla plagg är helt nya och 95% är packade i egen skyddsplast. Intäkter är minimala då jag inte spenderat tid till att ens försöka marknadsföra och sälja. Jag har inget fast pris för detta och kommer förmodligen sälja till högsta realistiska budgivare eller enligt överenskommelse. Alla bud är välkommna och kommer att ses över. Ange gärna om budet är inklusiv eller exklusiv moms. Fraktkostnad tillkommer även om intressanten inte befinner sig i GBG. Jag finnes i Göteborg, mitt telefonummer fås vid intresse. Kontakta mig här eller med [email protected] MER INFO OM HEMSIDAN: Website Worth: $2,295.12 Alexa Rank: 954,421 Google Indexed Pages: 960 Google Indexed Images: 28 Site Hosted in: United States Owner: ICANN Registrar: ACTIVE 24 AS Site Age: 5 months Created: 2009-05-01 Statistic can be seen at Summary By Month http://www.edesignwholesale.com/test...gn_summary.jpg Top 10 of 10 Total Countries: http://www.edesignwholesale.com/test...n_summary2.jpg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
"Website Worth: $2,295.12" vad fick du den siffran ifrån?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kopierade och klistrade faktis in detta info från 2-3 månader sedan från en hemisda som kalkylerar automatisk ut all info som står beskrivet i texten. Var en sådan Website calculator. Spendera dock inte för mkt tid på det där då det är automat kalkylerad, det jag säljer är ett verklig fysisk stock + hemsidan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
och du har inga anslutna detaljister alltså?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sköna errors.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jonny, nej det har jag inte, utan det är som sagt hemsida + en fysik lager+ kontakt till leverantör. Minimal marknadsföring har skett.
Jag kommer sälja detta till ett relativt billigt pris. Ninza, hemsidan kan förskönas mer ja. Senast redigerad av oklok den 2009-12-29 klockan 21:36 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
ninza syftar nog på "Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/edesign/public_html/includes/functions/html_output.php on line 42,43.." som ligger över hela sidan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hmm , verkar funkar om man trycker enter 2 ggr.
Nåväl, den händige kan säkert fixa detta ganska enkelt. Jag gissar på att det är ett konfigurationsfel i servern. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag gissar på att det är nått fel på sidan!
Tips: Fixa sidan och den blir genast mycket mer attraktiv? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|