FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
1. Skänka alla dina sajter till bättre behövande
2. Lägga miljard på att registrera alla möjliga typer av .se domäner inklusive fågelskit.se 3. Annat, och i så fall vad? Själv skulle jag anställa en snygg tjej-resekompis och resa jorden runt ett par gånger. ![]() Länken http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,987523,00.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag skulle köpa aftonbladet.se och lägga ner den
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
3. Sluta använda dator och låta andra arbeta åt mig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Jag skulle flyttat till indien, köpt en stor bit land och byggt ett slott. Sedan hade jag fortsatt jobba precis som vanligt, fast därifrån.
Fast första hade jag köpt en hamburgare på MAX, dom är så sjukt goda. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
jag hade köpt IDN-domäner med minst 30 tecken för alla pengarna.
En säker investering för framtiden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skämtade med min kollega om att
om man var 84 år skulle man behålla pengarna för sig själv och inte dela med mig till släkten. Bara för att se om man kan förvandla dem till psykopater. Motdraget, säger min kollega, vore för släkten att gå till massa advokater och hitta sätt att möjlka av en spargrisen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag skulle till att börja med inte berätta det för någon
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Dela med mig till släkt och famil. Sen handla massa roliga saker, tex Lamborghini Gallardo.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skulle börja med att skaffa en grov SUV som jag kan åka runt och reka nytt högkvarter. Sen skulle jag köpa ett jätteställe i sthlms skärgård + lyxkontor i City + stor lägenhet. Sen skulle jag sätta 100 gubbar på att bygga om stället i skärgården.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Och sen vaknade ni.
|