FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag bygger en applikation där användaren skall kunna söka och registrera domänadresser i PHP men har inte en blekaste aning hur jag gör. Att googla på det är lönlöst för det kommer bara upp en massa webbhotell bolag. Alla tipps är välkomna.
Tack |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kolla med det företag du ska registrera domänerna genom om dom inte har ett API och isåfall lite exempelkod i PHP för att nyttja just deras API.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Loopia vet jag har API för detta.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har loopia øppnat sitt API? Är det inte fortfarande stängt før beta-test?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Ja, det ser så ut. :/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Annars har NameISP ett enkelt API
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack, precis vad jag var ute efter. Bara hoppas loopia kör igång snart då. Ska kolla in NameISP också.
Tack igen /M |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
tartareandesire:
Citat:
Citat:
Jag söker registrarer som vill registrera domäner åt våra kunder. vi har en, men behöver flera för att kunna erbjuda bra täckning. Jag ska också ta en prat med nameisp, skulle helt klart kunna vara intressant. Edit: Ganska tydligt på deras sida ![]() Senast redigerad av FredrikNas den 2009-12-09 klockan 08:34 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|