FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Satt och lekte lite idag, känner mig rätt nöjd med det jag har gjort. Men självklart blir man alltid hemmablind, kom med synpunkter, förslag, kritik osv. http://wellox.com/project/ovik/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Riktigt snygg! Headern är kanske en aningen stor.. Men riktigt snygg var den!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Stor tumme upp för illustrationerna i huvudet. Annars ett bra upplägg med ett par synpunkter. Något för stor font och ikoner, lite tråkig bakgrund och fot. Saknar en meny och kontaktinformation.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för dina synpunkter. Har minskat texten på vissa titlar, ikonerna och fixat footen. Bakgrunden får jag fixa senare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Stiligt.
Men, den header som syns nu, är den kapad? Om ja, kapa mer. Känns inte helt rimligt att content börjar mer än 1000px ner på sidan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vilken upplösning är sidan anpassad för och då tänker jag på bredden? Just nu är bredden ca 1100 pixlar vilket inte blir så bra på en 1024-upplösning.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Med 15.4" widescreen känns det som om sidan är gjord för betydligt större skärm. Man får ingen översikt. Dessutom föredrar jag att inte behöva ha webbläsaren maximerad för att slippa skrolla i sidled.
Om jag hade suttit vid 24"-skärmen hade det nog blivit ett rätt bra intryck. Med en netbook skulle det vara jobbigt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|