FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Senast redigerad av grizz den 2009-11-13 klockan 20:53 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Den var ful.
Fonten är för liten, radavståndet är för litet, texten är för massiv, färgerna är tråkiga. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Förklara lite bättre.. Texten åker ihop i mitt ps jobbar på lösning. vet du hur jag kan fixa?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Gör om det till html.
Den ser inte proffsig ut. Ser ut att vara gjort av någon ung amatör. Det är ingen bra helhelskänsla. Den ger ett tråkigt intryck. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Den kan fungera
Det är för mycket luft i den. Vilken form av företag inriktar den sig till? Vad gör bilderna nere till höger? Typsnittet är på tok för litet för ändamålet. Jag får inget grepp på "sidan". Den säger inte "WOW" till mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tabbarna där nere känns lite höga.
Bilden på gubben känns istockphoto-varning. Som de andra sagt så är texten liten och för tätt radavstånd. Där nere vid "team work" känns det spontant som en sökruta, kanske går förbättra lite. __________________ Guide om köksluckor |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Snyggt,men bakrunden i mitt tycke skulle vara lite mer "framhävd" oh mer färg,jag tycker du är duktig kille
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Enda pluset var loggan, om du nu har gjort den själv. Annars ser det ut som att du haft en sida upp och försökt "härma" den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har fixat text mellanrummet nu!
|