FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hejsan!
har nu suttit och knackat kod i några veckor, resultatet blev domainizer.se. Jag kan berätta lite om systemet: När du surfar in på förstasidan får du fram sökrutan, där skriver du inte en hemsida du tror eller vet har mycket innehåll, tex Aftonbladet.se eller Svd.se mm. Då söker först scriptet ut alla ord på sidan som klarar av kraven för att vara en domän. sedan söker den igenom efter lediga domäner utan dem som finns och visar dem i en lista. Och just nu har vi bara tillgänglighet för sökning av .com domäner då det verkar vara fel på .se's whoisserver då den lämnar error connection to server efter ett antal domänen, vi hålelr på med en lösning så .se stöd lär dyka upp. Och ja, scriptet kan inte söka igenom tex wn.se. blir fel när med alla html tagarna antar vi. men vi försöker på en lösning där med. annars vill vi ha feedback på lite grafik, inte hela designen då och även systemet. vi vill även veta om ni har idéer hur vi kan underlätta det. länk: http://domainizer.se tack så mycket! Med vänliga hälsningar! Philip Andersson och Domainizer.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tycker de är en bra idé.
Lite finslipning som sagt, men annars mye bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Jag kommer inte in på sidan då det står att jag har hamnat på fel landingsida från länken du skickade. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag får också samma problem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Mjo fick också de felet men efter att jag gick till "start" igen så stötte jag inte på de.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hur tycker ni om resultat listan?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Använd http://free.iis.se/free?q=ledigdoman2.se för att kontrollera .se-domäner.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|