FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Jag heter Peter och tänker inom en snar framtid dra igång en egen webbyrå. Stora planer finns ![]() Jag befinner mig just nu i ett stadie där jag behöver knyta kontakter med mycket kompetenta webbprogrammerare. Planen är att genomföra ett första projekt med de(n) utvalda. Fungerar det bra kommer framtida möjligheter till samarbeta vara mycket goda. Till en början kommer personen i fråga (som har f-skatt) fakturera mig för jobbet, men om/när det bedöms lägligt är fast anställning ett alternativ, beroende på vad jag tycker. Betalningen bör helst vara ett fast bestämt pris som bestäms efter inledande möte och tidsuppskattning. Om inte detta fungerar kan jag eventuellt diskutera timlön, men helst slipper jag. Eventuellt kommer du att jobba i team tillsammans med ytterligare en annan (så jag kanske tillsätter två tjänster, beroende på de sökande). Inledningsvis kommer jag inte att ha kontor, så var ni jobbar löser ni själva. Det enda som räknas inledningsvis är att producera ![]() Om du tror att du har vad som krävs för att leverera extremt bra lösningar (kod gärna php men inget krav, databas, integration, progr. mot API etc.) och kan visa upp tidigare bedrifter är det mycket möjligt att jag söker just dig. Designbiten behöver du inte bry dig om, då den löses på annat håll, men du ska kunna ta en design och integrera den med ditt arbete. Om du sedan har egna funderingar eller idéer kring det grafiska eller annat är det givetvis bara ett plus. Skicka en kort berättelse om dig själv samt portfölj till stefansson snabelkaka gmail punkt com eller skicka ett PM här på WN. Ser fram emot att höra från dig MVH Peter |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|