FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tja!
www.playad.se verkade som en toppgrej när jag registrerade mig och manuellt av en administratör på Playad fick en inloggning, detta för ca 1,5 år sedan. Tjänsten har dock fortfarande inte kommit igång för "småsidor". Blogg.se, Stureplan, King.com m.fl. Någon från Playad eller som har insyn som kan förklara? Jag är lite sugen att ha reklamfilm på min sajt :-) Peace. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag är medlem och kan logga in och generera en videospelare i alla fall. Dock inte testat det än då jag är hellre vill ha annonser som visas i samband med mina videos. Denna spelare är ju BARA för annonser. Kan inte visa något eget material.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Konstigt! Jag kan bara logga in.
28 januari i år så mailade jag och frågade och då fick jag detta svar: "Vi kommer att gå ut med information till alla våra blivande publishers efter vår lanseringsperiod som just nu pågår." Jag fick aldrig något mail men har ändå försökt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Verkar som playad va en bra ide, frågan är då varför det kunnat bli så försenat. Jag minns också mejlen i vintras då de skrev att de snart skulle vara klara. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|