FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjenare.
NameISP har ju API för kontroll av status på domännamn. Någon som vet var man får tag i den, är ÅF där men hittar inte var de har information om deras API på hemsidan. Kan möjligen vara blind men inte tror inte det. Eller kanske någon annan sitter på färdig "script" för asp.net som funkar mot nameisp som ni vill dela med er av. t.o.m. kanske en webservice? Tack på förhand. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Om du nu är ÅF varför i hela världen ringer du inte och frågar DOM?
Var är det med internetnördar? Är dom rädda för telefon? Om det är så farligt skicka mail istället, tycker dom alltid svarar, även på helger. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
studiox: tagga ner, vaknat på fel sida i dag eller... Du ska nog läsa hela inlägget innan du börjar gapa, ingen vits annars. Varför jag skrev här var framförallt för den sista biten, och tänkte då slänger jag med frågan före också. Visst fan kan jag maila eller inga dem, inga problem där utan var mer att det finns ett antal här som använder dem och kanske hade "lust" att svara utan att tappa humöret.
Men jag har nog uppfattad detta med forum fel, kanske ska "sluta" ställa frågor här utan istället vara dryga och uppkäftiga eller.... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|