FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjena!
På sidan står det att det ska ta 5-8 working days. Nu är det en vecka sedan jag begärde uttaget. Hur lång tid brukar det ta för er? / P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
5-8 working days = 2 veckor amerikansk tid
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Tacksam! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fem "working days" är fem vardagar , det är väl inget konstigt att det tar en "vecka" då?
Jag har tagit ut pengar från paypal förrut och det tar väl 6-7 dagar oftast ja (till nordea). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Tack |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Detta har blivit besvarat ett antal gånger här i forumet använd sök funktionen
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ca 4-5 vardagar brukar det ta för mig (till Skandiabanken).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
jaha då funkade det inte.. Idag fick jag tillbaka pengarna in på kontot minus en saftig "fee".
Nu vill jag fan inte göra fel igen så jag frågar igen. EXAKT hur ska man skriva om man har ett studentkonto hos Nordea (kontonummer = personnummer). Förra gången valde jag "domestic account" och som kontonummer skrev jag bara mitt personnummer som jag gör i vanliga fall i sverige. IBAN går ju inte att skriva in då man bara kan ange max 15 tecken. Ska man kanske ange clearingnummer följt av personnummer i ett enda långt nummer? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Varför inte fråga PayPal och/eller din bank..?
....eller söka i forumet.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Var hos min bank idag. Hur ska hon veta vad paypal kräver fick jag till svar. IBAN går ju inte. Fick ett clearingnummer. Finns inte jättemånga som handlar om just Paypal -> Nordea personkonto och uppgifterna går isär. Om du nu anser att du har hittat svaret på min fråga (Paypal -> Nordea personkonto) varför svarar du inte bara? Det är rätt viktigt för mig att komma åt pengarna |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|