Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


ecowh.com

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-12-28, 12:28 #1
mkmkmk mkmkmk är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2011
Inlägg: 6
mkmkmk mkmkmk är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2011
Inlägg: 6
Standard ecowh.com

Hej,

Har under det senaste året byggt upp resellersidan för ekologiskt webbhotell - www.ecowh.com - fast saknar tid och möjlighet att bygga vidare nu. Så vill sälja/överlåta den till någon som gillar marknadsföringsdelen då det ser ut att vara nästa steg nu.

Det är byggt på cPanel/WHM med Clientexec som betalnings/supportdel och licenserna där är en del av det som ingår i resellerkontot för www.supergreenhosting.com

Alla andra delar på sidan jag satt in är open source-lösningar av olika slag.

Har domänkonto på www.enom.com som följer med, fast inte förnyat resellerdelen hos dem, då det är bara ett 10-tal domäner som finns där, vilket innebär att det inte är direkt kopplat till clientexec-beställningssystemet.

Det finns några kunder som har gratiskonto och även om ni väljer att lägga om alla konto till betalkonto så vill jag ha en slags garanti att de kan ligga kvar som de är.

Det har varit mycket meck med att få alla delar på sidan in under "samma tak" fast vill mest överlåta det så snart som möjligt med hänsyn till kunderna. Så är det även dax att förnya hos www.supergreenhosting, ifall ni vill fortsätta där istället för egna licenser, så är öppen för bud.

Snabbköp skulle kunna vara 2-3000:-

vh/Michael
mkmkmk är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017