Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Ta reda på saker om en person

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-10-04, 10:42 #1
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
Hej


Ni som läst tidigare inlägg som jag skrivit om ett ex till flickvännen kommer förstå denna fråga ännu bättre. Nu har denna karl(exxet hennes) kollat upp allt offentligt kring mig och mitt liv(vidare privata detaljer om vad han kollat upp kan jag meddela utvalda personer som ställer den frågan privat). Kan säga att jag tänker hålla mitt register fritt från alla sorters kriminella handlingar utav en mycket god anledning, och denna är att jag har blivit antagen till phs(polishögskolan) om jag klarar av alla tester så börjar jag nästa höst. Men även för att jag har ingen lust att vara nån kjell kriminell som vanliga dödliga kan förstå

Min fråga som jag har till er grabbar som jag vet har koll på det mesta och bästa.

Var på internet kan man ta reda på saker om en persons bakgrund, och vad för fakta och info kan man komma över?.

Offentliga uppgifter såsom inkomst m.m vet jag att skatteverket tillhanda håller, men finns det andra myndigheter, verk, företag där man lätt kan komma över info?.




/Stefan


ps. Kan meddela till er som läst tidigare inlägg att karln har nu enligt egen utsago blivit 110% medlem i "Änglarna" , ett stort grattis till han, hurra hurra! (inget ont till dem som är med i "änglarna", men jag trodde det var en respekterad mc klubb som inte släppte in folk utan mc). Karln lämnade tillbaka sina egna barn en dag innan än han skulle för att han skulle till bromma för att få sin väst, till saken hör den att han träffar sina barn fre-mån varannan helg. Vilken bra förebild och vad älskade hans barn måste känna sig, och tänk vad dem kommer att tycka när dem blir äldre. Vissa människor ska bara inte bli föräldrar i mina ögon, då dem själv är barn fortfarande trots ålder. (Ursäkta familjeliv.se inlägget)
  Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-10-04, 10:48 #2
ToBad ToBad är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 628
ToBad ToBad är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 628
Postade du inte i på fel sajt nu? Kanske Flashback.info är bättre?!
ToBad är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-10-04, 10:52 #3
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
Citat:
Originally posted by ToBad@Oct 4 2006, 10:48
Postade du inte i på fel sajt nu? Kanske Flashback.info är bättre?!
Nej, rätt site. Detta då jag insett att ni grabbar är duktiga på internet och mycket annat. Sedan behöver du inte personligen ta åt dig om du inte anser att du tillhör den kategorin.
  Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-10-04, 11:20 #4
Albax Albax är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 79
Albax Albax är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 79
Här finns en del info om hur man får ut uppgifter om personer:

http://www.fgj.se/Lathund.asp?OmrID=...SubID=0&pid=16
Albax är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-10-04, 14:58 #5
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
Citat:
Originally posted by Albax@Oct 4 2006, 11:20
Här finns en del info om hur man får ut uppgifter om personer:

http://www.fgj.se/Lathund.asp?OmrID=4&SubI...bSubID=0&pid=16
Med dem uppgifterna och den länken så fattar jag att karln och andra kan få ut t.o.m vilket toapapper nån använder
  Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-10-04, 21:02 #6
PgDs avatar
PgD PgD är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2005
Inlägg: 164
PgD PgD är inte uppkopplad
Medlem
PgDs avatar
 
Reg.datum: Dec 2005
Inlägg: 164
Det finns nog inget ställe på internt där man kan få reda på vanligt folks preferenser när det gäller muggpapper. Det är bara kändisar som är så noga kartlagda. Men karln kanske har en spion på ICA.

Om karln har fått tag i uppgifter som inte får röjas på grund av tystnadsplikt så måste någon ha begått ett brott (Brottsbalken 20:3), och då kan du antingen vänta tills du är klar med PHS och utreda det eller också anmäler du det misstänkta brottet hos dina blivande kollegor redan nu.
PgD är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017