FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är det någon annan som har problem med att nå JX Hostong på deras support-mail den senaste tiden?
Har mailat dem flera gånger utan att få ett endaste svar under de senaste 2 veckorna. :angry: :angry: Kanske ska tilläggas att det gäller en utbetalning. Hade jag mailat dem om att jag ville bli kund hos dem eller liknande hade jag säkert fått svar på en kvart. |
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
|
Någon som har problem med mysql-databaserna hos JX? Några oviktiga sidor som jag har hos JX ligger nere för att det är strul med databasen.
|
|||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Jag har också problem, fick fakturor som vi var överens om att jag inte skulle ha. Har mailat men ännu inte fått svar, börjar bli lite orolig.
|
|||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Hoppas det löser sig inom kort. Kod:
Warning: mysql_pconnect(): Host 'linux1.webbhotell.jxhosting.se' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /xxxxxxxxxx/mysql.class.php on line 160 |
|||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Kanske är det dags att prova akut @ jx_se? Det står på deras kontaktsida om det.
|
||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Va lite problem med mailformulär vet jag.. sen mysqlconnections ska väl va fixat?
|
|||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
jag hostar rätt många sidor hos JX och den senare tiden har mysqln legat nere ovanligt mycket. Vilket är mäkta trist då sidorna blir helt förlamade.
|
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har försökt få utbetalning i 3-4 månader utan resultat.
Lycka till. |
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Enda sättet att få tag i dem är per telefon. Då lovas det en massa men nada händer. Väntar själv på en utbetalning i snart 1 månad.
|
|||
![]() |
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|