FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tänkte höra mig för om det finns något intresse för ett banner och länkbytesnätverk.
Det finns affiliateprogramnätverk där man kan välja vilket program man vill annonsera på sin webbsida och jag hade gärna velat ha en motsvarighet för banner och länkbyte. Det finns olika bannerpooltjänster man kan gå med i och om jag ska vara ärlig så fattar jag inte varför man har löst det så. Visst kan man välja en kategori, men man kan inte välja vilket av dom som ingår i poolen som ska användas på webbsidan. Sedan om man vill ha en bättre rankning på sökmotorn så tror jag det kan vara sämre för att endast en länk används då motorn indexerar webbsidan. Alltså om man har ett nätverk så skulle man kunna välja en bättre nisch, ha fler länkar och få det lättare att t.ex bygga en topplista. Med topplista så skulle jag kunna ta en populär kategori och plocka in banners/länkar till den och slippa gå runt och leta efter intresserade. Jag har upptäckt att det är väldigt svårt och otroligt långsamt att bygga upp en topplista och med en sån här lösning så skulle det gå mycket fortare. Fast det hela faller om det inte finns något intresse att bygga en sådan tjänst och jag skulle vilja veta om det är värt detta eller om det bara blir något som ingen kommer använda. /Andla |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|