FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har glädjen att rapportera ännu en stor .se-försäljning över vårt system.
telefonpassning.se såldes för 4000 € Vi ser att det även finns värden i sammansatta ord. Det gäller att marknadsföra dem på rätt sätt. Framför allt: Förklara värdet av en domän ingående! Företag lägger upp tiotusentals kronor för en annons utan att blinka. Samtidigt tvekar de att investera när det kommer till domäner. Det beror på att företagare inte känner till vad en domän kan göra för dem. Få dem att inse att domänen är ett marknadsföringsverktyg. Förklara hur viktigt det är att sökmotoroptimera sin site. Rätt domän kan förbättra dina resultat betydligt. Ju fler som vet om detta, desto högre kommer värdet vara för våra domännamn. Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
OK
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Gött!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen svensk köpare!!!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Vem bryr sig Webbsajter? Vi kan väl bara sola oss i glansen från Sedo?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
men går det inte lite emot WN's regler? Hur skulle reaktionen bli om jag skriver inlägg om någon köper det största webbhotellspaketen från mitt företag, och samtidigt beställer webbutveckling, till ett sammanlagt värde av 20.000 ? Det skulle väl anses vara reklam, i varje fall om jag gjorde det varje gång jag fick in en större affär? -Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
-Martin |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag ser inte SEDO's inlägg som reklam, deras postningar har ett nyhetsvärde i mina ögon - vilket också är det som skiljer dem från alla andra tusentals reklaminlägg som postas här.. Har ni något med ett nyhetsvärde för våra medlemmar att förmedla så varsågod. (En mindre affär har INTE det - släpp isåfall en press release istället på er site och hoppas på att någon skriver om den).
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
-Martin |
||
![]() |
![]() |