FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej webmästrar!
Jag vill väldigt gärna ha feedback på min e-butik. http://www.superbilligt.se Vad jag vill veta är: 1. Ger designen och funktionaliteten tilltro till kunderna? Är den snygg nog? 2. Är arbetet på denna sida värt någonting? Jag har jobbat många timmar med den... Jag tänkte att jag frågar innan jag är helt klar ifall något är så allvarligt att jag får skrota designen eller så. Vad jag redan vet: Allt i menyn fungerar inte. Formulärsexempel ligger kvar på förtasidan. Att sökning och det under får rullist om man har dålig upplösning. Bilderna är kassa, de kommer direkt från fabriken. Vi fotar egna när hojarna kommer. Att när man klickar på mer info så kommer man högst upp på sidan i den kategorien. Att det borde finnas popupfönster med fler bilder på alla produkter. Att jag inte lyckats döpa om sidan från webshop 2 till Superbilligt.se högst upp på ramen. Texterna innehåller meningsbygnasfel m.m. Att frakten visar fel. Jag ska lägga frakten som en produkt istället så löser det sig. Allt de kommer givetvis fixas =D |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|