FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vet att ett par av er som driver sajten student.se hänger här, jag försökte maila till en av er som jag kom ihåg namnet på men fick ett error-mail tbx, förmodar att även ert epostkontot gick ner.
Undrar vad som hänt med sajten? kommer ni tbx? student.se var min nya drog och nu har jag abstinens ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
De verkar ha problem med FS-data, gjorde lite sökningar på google och fick fram detta
http://www.google.se/search?q=cache:...ient=firefox-a Antar att det är FS-data som krånglar vid bytet |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
tack, att jag inte tänkte på cache funktionen *pinsamt*
--- verkar som FS-data kommer förlora många poäng när student.se kommer upp igen... lol, tror att student.se ägarna är smått arga hehe |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Men men.... Nu är vi tillbaka starkare än någonsin. Vi är också riktigt nöjda med vår nya leverantör. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Skulle vara intressant att höra kommentar från FS Data och se vad problemet beror på. Har haft funderingar åt hållet FS Data för att hosta svenska delar av våra projekt men man blir ju lite tveksam.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ringa och kolla?
Dom kommer knappast svara "jo vi är erkänt dåliga på allt vad support heter.. jag tycker ni ska välja ett annat webhotell" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Administratör
|
Ringer man och kollar anledningen brukar det ofta gå att märka av om de endast kommer med usla ursäkter och skitsnack ...
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|