FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
http://www.rixfm.com/index.phtml?page=html&value=sova
Måste vara ganska bra reklam och borde ju lätt kunna generera tillräcklig exponering och marknadsföring till ett värde av 100 000kr. Någon som provat på någon annorlunda typ av marknadsföring? Kanske inte lika "drastiskt" som det där, men...?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Var det inte så att Hästens sponsrade BigBrother tidigare? Men Hästens drog sig ur, för att de ansåg att deltagarna hade alldeles för mycket sex i sängarna...
![]() Det är väll en ny metod för dem att vara med i Dokusåpa, bara lite mer inriktat på sängen... :lol: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har för mig att hästens drog sig ur för att folk söp och betedde sig som svin, inte för att de kopulerade i sängarna...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vilka fysiska aktiviteter kan man utföra i en säng? :huh: [/quote] hoppa, stå på huvudet, träna joga och sånt kanske? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag var initialt intresserad tills jag såg att man inte fick göra saker med datorer etc.. tänkte mig en notebook, en mobiltelefon så kan jag va där i ett år utan problem
![]()
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|