FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har en domän som har väckt intresse sen jag norpade den, foretagsinfo.se
Men frågorna jag har fått är alltid: vad vill du ha för den? Känns så jobbigt när man inte får konkreta bud utan måste själv värdera den. Jag är ganska grön på domänsälj så man vill varken sumpa affärer eller ta underpris (givetvis är en domän värd olika för olika personer). Den ligger på sedo fö. Vad tror ni om foretagsinfo.se? Köpte den eg inte för att sälja utan för att det finns potential att använda den till något bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag har precis samma problem som dig, och vägrar ange vad jag vill ha. Står det lägg bud så är det just det som gäller. (Kanske därför jag ännu ej sålt något namn? ![]() My 2 cents... /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
VIP
|
Personligen tycker jag alltid att man bör köpa "IDN" varianten också, att bara ha en är att vara halv.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Vad är IDN?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
/Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Där hittar du nog den ivrigaste köparen. Jag menar, om de var så heta på namnet och fick hålla till godo med IDN.domänen bara. Jag skulle satsa mina kort på dom som kund. De har både motiv och behov av ditt namn, och är ingen fattig student utan ett företag. Best of Luck! /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Lite off-topic men finns det någon statisitk på hur vanligt det är med användningen av IDN domännamn? Jag kanske är konservativ men jag tycker inte åäö har något att göra i domännamn och har aldrig besökt någon IDN domän
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|