FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjenare.
Efter ett litet missöde med telefonen så sitter jag nu och tittar på automatiska backuplösningar där man inte behöver tillgång till en dator. Telenor som jag har som operatör hade inte den tjänsten för tillfället. Så nu undrar jag om ni har några tips på bra företag som kan erbjuda följande: - Klara av Så många olika telefoner som möjligt. Även Win och iPhone. - Backup utav kontakter. - Backup utav sms. - Backup utav kalender. - Kostnad på under 500kr/år. Jag har tittat lite på http://www.basota.com/basota/SE/signup/34/basota, och de verkar bra. Men jag vill gärna höra era åsikter om detta. Tack på förhand Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Har du kollat www.zyb.com ? Jag använder den för att synka och backupa mina kontakter mellan mina två mobiler.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag vet att det var någon på forumet för ett tag sedan som hade skapat en sådan lösning, kommer inte ihåg vem eller vad det hette dock, du kan ju prova söka lite på forumet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
har man datakabel/blåtand så går det säkert backa upp/synka till datorn.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||||
|
||||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
prova sök och läs dig fram viken du tror är bäst för dig, jag har testat många och kan rekommendera ännu mer så det är nog bäst för dig att se efter själv och sedan skriva ner vilka du har fastnatt för och rådfråga om dom. Dock ser jag bäst i att själv göra en backup till en extern hdd då app'en i mobilen kan bli fel på och då sitter du där med en längre nästa än första gången det hände. Lycka till och hoppas det löser sig för dig |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |