| FAQ |
| Kalender |
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Hej allihoppa!
Sitter och jobbar med ett projekt; http://www.plopmusic.com Tanken är att samla humoristisk musik som är antingen public domain, CC-licenserat eller promotion-innehåll. Dvs. mer eller mindre lagligt innehåll av mer eller mindre hög kvalitét. ![]() Jag vet att sidan har några css-buggar och andra buggar, det jag behöver feedback på är om konceptet funkar, om grundläggande funktionalitet och design är "OK", osv. Dvs. mer övergripande grejer. Är i valet och kvalet om jag ska lägga ner projektet eller inte och wn's medlemar brukar ofta ha en fantastisk insikt i sådant. Försökte skriva en krav-specifikation men kom inte fram riktigt till vilken funktionalitet jag vill att sidan ska ha.(vilket aldrig är ett bra tecken - JAG VET!) Hoppas att detta kan klassas som feedback, annars får moderatorer i värsta fall ta bort inlägget...
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Tro mig, jag vill inte vara den som är den men med tanke på din signatur och liknande så verkar de som att sidan är i fullgång as we speak?
Även "25/6-2009 - 2 new songs; "99 words for boobs" and "a pirate i was meant to be" |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Ninza, såg regeln om att man bör få feedback innan man släpper sajten mera som en riktlinje.
Sidan ligger live men är inte kommersialiserad, dvs. inga banners och liknande på sajten. Mods får gärna göra länken icke-klickbar om inlägget känns som inlänks-spam. :-pEDIT: sry, missade att forumet var låst för de som inte är medlemar. Ingen poäng att ta bort [ url ]. |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|