FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tjenare. Planerar en reward sida som dom flesta vanliga reward sidor.
Man blir medlem, gör erbjudanden och får en produkt. (Självklar är det mer än det, men vill inte skriva alla funktioner och mina idér här) Men nu är det så att jag redan har en sida, Det är en Gratissida, där finns det gratiserbjudanden & gratissaker, ska det vara bättre att göra om den eller? Asså skapa ny fräch kod till den och Design? Eller ska man satsa på en reward sida o sälja den andra sidan? Jag vill gärna veta nack samt för delar med reward sida, och om man ska satsa på det för att komma igång lite i webben och tjäna lite på det samt har besökare som återkommer till sidan osv ( Ni förstår säkert vad jag menar ) Jag kan inte Koda, och jag vill gärna ha sidan i PHP Mot MySQL, och jag vet att det finns duktiga koders här, men jag vill inte lägga ut mer än 1000 kr på detta script/kod. Därför har jag valt Rent A Coder, så om man skulle hyra en kodare där, hur går det till? Hur ska man gå tillväga, kan man pruta? Jag kan inte äns bli medlem där, det står att veriferingskoden är fel men det är en annan femma. Eller ska jag göra allt själv ? Dvs att lära mig koda, och ungefär hur långt tid tar det o göra ett sånt script om man ägnar 1.5-2h /om dagen för ett sånt script? Tacksam för svar! |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|