FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Vi letar efter någon som förstår sig på Drupal och kan främst; Skapa ett Drupal tema utefter våra skisser och designs (levereras som psd alt färdig html/css) Förklara vad tusan man kan göra och inte göra - har sett många exempel men har inget bra begrepp på vad som räknas som "enkelt" och vad som är galet svårt. Har företag, f-skatt Jag har mest erfarenhet av dels custom cms och wordpress, drupal är en helt ny värld men av det jag sett så verkar det vara värt ett försök. Lite vagt om vad som ska fungera rent funktionsmässigt (mer info ges sen): artiklar, texter, bildgalleri, sign-up för medlemmar, profilsida, medlemsbilder, multipla bloggar, bra kategorisering, egna guider (artikelserier med directory index typ), video embedd, kommentarer, visa utdrag från olika avdelningar, bloggar, komemntarer etc på första sidan etc... Kan ingenting av Drupal och kan tyvärr inte sätta en budget på det utan detta får fungera som en reality check med vad det är för timmar vi pratar att (som jag hoppas) främst skinan en template och använda befintliga moduler och instick. För referenser: nojesguiden.se, 1000apor.se, stureplan.se, finest.se (tänk inte design eller inriktning på dessa exempel, tänk bara funktionerna) Om jag får önska så önskar jag att det skickas mail till mig på *i*n*f*o*@*d*e*k*a*i*.*s*e* innehållandes estimerad tid, timpeng, gärna exempel på tidigare mods Tack på förhand /Tobias |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|