FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Söker inlänkar och trafik från framförallt svenska sidor med målgruppen män 15-30 år, men allt är av intresse och beaktas. Skicka pm med förslag, priser och site.
Sidan det rör sig om är ett online strategi spel (midgetsatwar.com) /baggen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Du kan för 1 000 kr plus moms få en toppbanner på 2 000 bloggar på http://www.bloggsite.se i en månad, siten har ca 20 000 unika besökare per månad.
Hör av dig om du är intresserad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
För 1200kr +moms kan du få en knapp på 140x100px på www.temperatur.nu, ca 30-40k unika per månad.
Om trenden håller i sig kommer det troligtvis att bli närmare 50k unika/månad innan året är slut... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ett tillägg ifall ni sökmotoroptimerar
![]() Dom här pages är av någon anledning en sida per bloggarprofil, borde kanske gå att använda för sökmotoroptimering, eller vad säger ni som jobbar med SEO ? Jag vet att dom 2 000 bloggsiterna räknas som en egen site eftersom dom är alla subdomäner till bloggsite.se. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ett tillägg till, kankse går off topic
![]() Vet inte vad det kunde ha varit värt att ta för länkar från 2 000 siter ? Kändes lite ändå som att jag inte ville sälja ut siterna och riskera att nergradera alla bloggsiter på bloggsite, därför kör jag bara toppbanners på siterna för att inte riskera något utan kör vanlig reklam som man ska få göra även för Google. Tänker jag fel kanske ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Validating
|
Har LetsGoArcade.com om du är intresserad!.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Inget vidare drag i forumet på www.bloggsite.se där många sektioner inte haft inlägg på flera år och de aktiva i övriga sektioner mest verkade vara admins själva? ![]() Vilka mått på bannern gäller? Antar att din reklam till vänster och inloggning till höger tar en del utrymme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag är inte in här så ofta så jag har missat att Mr Bean har kastat skit på DistansData
![]() Innan du uttalar dig så det där med att DistansData är ett av sveriges största leverantörer av e-handelslösningar stämmer oavsett om du tror på det eller inte. Finns ingen anledning för mig att tala om storleken på k*ken men DistansData har många hundra kunder (exakta antalet talar jag inte om), men eftersom du låssas vara duktig på att ta reda på saker om företag så borde du också ha lyckats komma underfund med att det stämmer. Jag håler väldigt låga priser jämfört med mina konkurenter och erbjuder väldigt mycket för pengarna jämfört med mina konkurrenter och det känns inte som att jag ska behöva binda upp pengar i ett aktiekapital i onödan så jag kör vidare med min enskilda firma. Jag vet ju att en del av mina konkurrenter hatar mig och DistansData och det är inte omöjligt att bakom namnet Mr Bean befinner sig en av dom. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ett tips är till exempel Prisjakts lista på leverantörer http://www.prisjakt.nu/info.php?t=ehandel det här är bara ett mått på hur många av kunderna som har lagt upp sig på Prisjakt och inget annat efterosm butikerna måste hamna i en kategori som dom har så ingen levernatör har alla kunder där utan bara en del av sina kunder.
Listan ger ändå en liten föraning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|