FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har idag en SE P990i med Halebop kontantkort.
Nu har jag märkt att jag har börjat surfa mer och mer med telefonen. Börjar också tröttna lite på mobilen, den har för många buggar. Den är inte heller den snabbaste. Har sett att SE ska släppa en Windowsbaserad mobil, X1 i slutet på året. Är det värt att vänta på den eller finns det bättre telefoner? Specifikationerna för X1 gillar jag. Gillar SE och är inte intresserad av Nokia. Vad hade ni valt om ni varit i min sits? Det finns ju fler märken. HTC Diamond? Iphone? Finns det fler jag missat? Krav:
Denna lista är bara skriven snabbt. Finns det nåt abonnemang som inte kostar multum att surfa med? Vill helst köpa telefonen helt kontant och använda kontantkort. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
LG Viewty (LG KU990)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Samsung i900 är ju på G med.
http://www.mobil.se/ArticlePages/200804/19..._MOB987.dbp.asp |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Min röst går för en iPhone!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
iPhone.
Varför röstar du ut den på kameran, kameran gör ju skitbra bilder! Bara fjortisar som mäter hur bra kameror är i pixlar... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Visst det går men då måsta man pröjsa en licens för det. Var själv intresserad av en iPhone ett tag men det intryck jag har fått av den är att det är en överdyr leksak. Att man sedan måste dras med Telia bara för att få köpa en gör ju inte saken bättre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
vill du ha en "affärs telefon" för e-mail, surf och smidig sms hantering så rekomenderar jag Nokia e71, eligant, smidigt, snabb.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Glömde säga att tangentbordet som syns på SE Experia X1 ser behagligt ut.
Det är lite småjobbigt att skriva med stylus. Verkade mer krångligt att skriva på en Iphone. Såg bara som hastigast iofs. När skulle Samsung i900 finnas i butik? Före X1? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Sen är väl Telias abonnemang ganska dyra om man vill surfa, skicka sms/mms. Jag ringer väldigt sällan. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|