FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Taget med Canon EOS 300D med EF-S 18-55 objektiv. Inbyggda blixten med hemmagjord softbox på stativ användes, fotades i RAW och är sedan editerad i datorn.
Konstruktiv kritik? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Själva bilden ser ut att vara mer verklig än texten/logo.
![]() Men bilden är väl felfri i säg, men de flesta digital kameror tar ju grymma bilder. Som mina föräldrar var på Maritiuz, hade fotat lite med våran Canon a40. Skulle gå att kränga till vilken resekatalog som helst ;D Vänd dig till fotosidan.se om du vill ha bra utlåtande ;D |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Den var lite mörk. Jag fipplade upp nivåerna lite i PS men det blev lite kornigt på vissa ställen (färgdata saknas i originalbilden... )
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Väldigt fin bild, ser proffisionellt ut.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
schysst, blev ju nästan sugen att rendera en motsvarande bild i Maya
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Snygg bild!
En sak som jag nog skulle ha gjort annorlunda är att korta ner skärpedjupet lite mer och fokusera antingen på "NOKIA" högst upp eller på knappen 0. Men som sagt, smaken är olika och din bild är helt klart bra! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Hellre köpa en svenska produkt än en utländsk produkt. Hellre Ericsson än Nokia, hellre Volvo/Saab än BMW å andra skitmärken. Hellre Coop än ICA, hellre norrlandsguld än dansk öl. (Jag vet att volvo och saab har utländska ägare numera men klassar det än som ett svenskt bilmärke då de har största tillverkningen här och det hela startades här!) Usch för N**** :angry: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tycker du borde ha lite mer ljus på sidorna av telefonen (påpekar att du ska kika runtom "off" knappen)
Ser rätt så mörkt ut där, annars tycker jag allt ser fint ut ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Ericsson är utländskt Volvo är utländskt Saab är utländskt Norrlandsguld ägs av Spendrups - som var/är (definitionsfråga) danskar ![]()
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|