FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej.
Har haft fler samarbeten med Disney, som sponsrat mig med priser till tävlingar att tävla ut på mina sajter. Problemet nu är dock att personen jag varit i kontakt med "[email protected]", inte finns... enligt deras respond grejs. Och det är inte Disney själva som skött detta, utan det är något företag som dem anställt eller liknande. Var inne på Disneys sida men hittade ingen kontaktinfo eller liknande. Hur som helst. Någon som vet vad det är för företag eller hur jag kommer i kontakt med dem... gärna snarast. ![]() Eller vad den här Patrik har för mail, nu? Bör vara fler här som blivit sponsrad med priser av dem. Så hojta till, tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Kan det vara Pronto Communication.se du syftar på? Vi har haft ett samarbete kring tävlingar och Disney där.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Samma här, har haft samarbete via Pronto. Har också fått mail skickat från den person du nämner, men har ej varit i kontakt med honom. (Skickar några Pronto-mailadresser i PM till dig).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det har däremot löst sig nu. Har fått tag på dem ansvariga så det är lugnt. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|